A kosár tartalma:

0Ft

Általános Szerződési Feltételek
Health & Youth Kft.

(utolsó módosítás: 2018. április 5.)

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Health and Youth Kft. (továbbiakban: Szolgáltató, Vállalkozó) és a www.healthandyouth.hu oldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Vásárló, Fogyasztó, Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Jelen ÁSZF hatálya minden jogügyletre kiterjed, amely a Szolgáltató Honlapján történik Az ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: www.healthandyouth.hu/aszf

I. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

1. A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Health and Youth Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely és levelezési cím: 1224 Budapest, Diótörő út 108.
Cégjegyzékszám: 01 09 299000
Adószám: 25966213-2-43
Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elektronikus levelezési cím: info@healthandyouth.hu

2. A healthandyouth.hu internetes áruházban (a továbbiakban: Webáruház) történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3. A Webáruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják.

4. Jelen ÁSZF 2018. április 11. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és a Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vásárlót a Weboldalon történő közzététele útján értesíti.

5. A Honlapon feltüntetett árak bruttó árak, a csomagolás költségét és az ÁFÁ-t tartalmazzák. A vásárlásai során az Ön által a megrendelés véglegesítését megelőzően ellenőrzött és általunk visszaigazolt vételárat és szállítási költséget kell kifizetnie, egyéb fizetési kötelezettsége nem keletkezik, semmilyen más díjat nem számítunk fel.

6. A Webáruház a Magyarországról érkezett, illetve oda kézbesítendő megrendeléseket teljesíti. Ettől eltérő megrendelési igénye esetén forduljon hozzánk elektronikus levélben.

7. Jogviszonyunkra a 2013. évi V. Törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.

8. A szerződés nyelve: magyar.

II. VÁSÁRLÁS A HEALTHANDYOUTH.HU INTERNETES ÁRUHÁZBAN

1. A megjelenített termékek online módon a Webáruházon keresztül rendelhetőek meg.

2. A Webáruházban a termékek
a. egyrészt a “Termékek” főmenü alatt találhatók meg Kategóriákba sorolva,
b. másrészt közvetlen kereséssel találhatók meg. Keresni termék névre, valamint kulcsszavak szerint lehetséges.

3. Vásárlást regisztrált és nem regisztrált ügyfelek is kezdeményezhetnek.

4. A Webáruházban megvásárolható termékek fotói, jellemzői, adagolására vonatkozó információk, összetétele, a hatóanyagok az érintett termék termékoldalán kerülnek feltüntetésre. A termékek lényeges tulajdonságait a terméklapon elérhető, Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés – egészségügyi Intézethez (OGYÉI) mint szakhatósághoz bejelentett tájékoztató szöveg tartalmazza az étrend-kiegészítőkről szóló 37/2004. (IV. 26.) ESzCsM rendeletben foglaltaknak megfelelően.

5. Amennyiben bármely termékünkkel, annak minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban több információra van szüksége, kérjük, hogy írjon az info@healthandyouth.hu e-mail címre.

6. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák az ÁFA-t és a csomagolási költséget, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

7. Egyes termékek kedvező, akciós áron is elérhetők, ezt minden esetben külön megjelenítjük a Webáruház nyitóoldalán. Az akciós ajánlatok csak a megjelölt időszakokban, az egyes termékeknél meghatározott mennyiség, vagy a készlet erejéig érvényesek, kérjük, hogy megrendelésénél legyen erre figyelemmel.

8. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

III. A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF feltételeit megismerte. A regisztrációhoz az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is szükséges. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.

2. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. A regisztráció során lehetősége nyílik feliratkozni a Szolgáltató által kezelt direkt marketing célú üzenetküldésre (Hírlevélre). A Hírlevélre történő feliratkozás önkéntes.

4. Amennyiben a korábbi vásárlásai során már regisztrált a Webáruházban, e-mail cím és jelszó párossal beléphet és így a korábban megadott személyes adataival folytathatja a vásárlást.

5. A vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló valótlan, más nevében, más személyhez köthető adatokkal veszi igénybe szolgáltatásait.

6. Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

7. A megrendelési folyamat a vásárolni kívánt termék(ek) kosárba helyezésével kezdődik. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár” ikonra kattintva.

• a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszáma szabadon beállítható. A „törlés” ikon használatával a kosárba tett tétel kikerül a kosárból.
• a kosár tartalmának módosítását követően a “kosár frissítése” gombra kattintva az adatok aktualizálódnak.

8. A „Főoldal” gomb használatával visszatérhet az internetes áruházba és a kosár tartalmát újabb termékekkel egészítheti ki.

9. A vásárlás a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdeményezhető.

10. A vásárlás regisztráció nélkül is végrehajtható. Ebben az esetben a vásárláshoz a következő adatok megadása szükséges: név, e-mail cím, számlázási adatok.

11. Megrendelés lemondása emailben a kiszállítás előtt lehetséges az ugyfelszolgalat@healthandyouth.hu e-mail címen.

12. A számlázási adatokhoz a következő adatokra van szükség:

• Név (cégnév)
• E-mail cím: itt fogjuk értesíteni rendelésének állapotáról
• Telefonszám: szükség esetén rendelésével kapcsolatban itt tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot
• Cím (utca, házszám), város, irányítószám

13. A belépési felületen lehetősége van elfelejtett jelszavát megváltoztatni.

14. A vásárlási folyamat során (szállítási) módot választhat. A Webáruházban az alábbi szállítási módok érhetők el:

• GLS házhozszállítás az Ön által megadott címre
• GLS CsomagPont
• GLS Automata

15. A kézbesítés a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. mint közreműködő adatfeldolgozó bevonásával valósul meg.
16. A GLS Hungary szolgáltatásának feltételeit az alábbi linken elérhető Üzletszabályzat tartalmazza:
https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
A kiszállítás idejéről a vevő sms-ben értesítést kap.
Futárszolgálat elérhetőségei/telefonszámuk: +36 1 802 0265

Szállítási címként bármely magyarországi település címadatai megadhatók.

A GLS CsomagPont és CsomagAutomata keresővel tud tájékozódni az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyről.

Az áru megrendelésekor Ön választja ki, hogy csomagját a GLS futár szállítsa ki házhoz vagy GLS CsomagPontban, GLS CsomagAutomatában Ön veszi át csomagját. A házhoz szállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol biztosított a csomag átvétele.

A GLS CsomagAutomatából és CsomagPontban 5 nap áll rendelkezésére, hogy a csomagját átvegye.

A CsomagAutomatából történő átvételhez, szüksége lesz az SMS-ben, vagy e-mailben kapott kódszámra. A GLS csomagpontban történő átvételkor személyazonosságát igazoló arcképes igazolványt kell bemutatnia.

A számlázási adatokat a szállítási cím rögzítése után lehet megadni. Szállítási címnek olyan adatokat adjon meg, ahol valószínű, hogy át is tudja venni a megrendelt csomagot.

A megrendelés időpontjában hatályos kiszállítási díjakat a megrendelés folyamata során a Honlapon feltüntetjük.

Ingyenes szállítási díj alkalmazható abban az esetben, ha az áru összértéke meghaladja a bruttó 20.000,- Ft-ot.

17. Az internetes áruházban az alábbi fizetési módok közül választhat:

• Közvetlen banki átutalás
• Utánvétes fizetés – utólagos készpénzes vagy bankkártyás fizetés a futárnál
• SimplePay online bankkártyás fizetés – a fizetési tranzakció az OTP fizetési oldalán keresztül történik a megrendeléssel egyidejűleg.

18. A vásárlás befejezésekor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a megrendelés minden fontos adata összesítő képernyőn jelenik meg.
19. A vásárlási folyamat bármely fázisában lehetősége van, hogy az egyes előző menüpontokra visszalépjen, vagy vásárlását megszakítsa. A megrendelés leadása után a megrendelés tételeit, az átvételi és fizetési módot már nem módosíthatja.
20. Amennyiben Ön első alkalommal vásárol az internetes áruházban és a vásárlását megszakítja, megrendelést nem ad le, úgy az Ön által megadott adatok az adatbázisunkból törlésre kerülnek.
21. Amennyiben a Webáruházon keresztül, elektronikus úton megrendelést ad le, a Szolgáltató késedelem nélkül, de legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 1 órán belül visszaigazolást küld Önnek a megrendelése tudomásul vételéről és feldolgozásáról.

22. A visszaigazolt megrendeléseket belföldön általában a visszaigazolástól számított
1 munkanapon belül teljesítjük, amennyiben megrendelését az adott munkanapon 12 óráig elküldi részünkre. Amennyiben megrendelése adott munkanapon 12 óra után vagy munkaszüneti napon történik, megrendelése a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Amennyiben a megrendelés teljesítésére a fenti határidőben rajtunk kívül álló okból (ideiglenes készlethiány) nincs lehetőség, úgy erről, illetve a szállítás várható határidejéről soron kívül, elektronikus levélben és/vagy telefonon értesítjük. Ha a későbbi kiszállításra tekintettel a vásárlási szándéka már nem áll fenn, lehetősége van a megrendeléstől történő elállásra, ebben az esetben a teljes vételárat visszafizetjük.

23. A megrendelt termékek szállításra való átadásáról elektronikus levélben értesítést küldünk a kézbesítést megelőző napon. A pontos szállításról a kézbesítés napján GLS Hungary tájékoztatja az ügyfelet. Külön értesítést küldünk abban az esetben is, ha a megrendelt termékek a megjelölt átvételi ponton személyesen átvehetők.

24. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomagot köteles kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

IV. AZ ELÁLLÁS JOGA

1. Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt elállási jog csak azon vásárlókat illet meg, akik a Ptk. szerint fogyasztónak minősülnek. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint „fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.”

2. Amennyiben Ön bármely okból meggondolja magát, a szerződéstől elállhat, azaz a szerződést a megkötés napjára visszamenő hatállyal megszüntetheti. Az elállási jogát a megrendelt termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül, indokolás nélkül gyakorolhatja. Ön akkor gyakorolja határidőben az elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nekünk elállási nyilatkozatát.

3. Tájékoztatjuk, hogy a Webáruházunkban kapható termékek jelentős része olyan zárt csomagolású termékeknek minősülnek, amelyek tekintetében 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) e) pontja alapján – egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontást követően – nem gyakorolhatja elállási jogát, azok nem küldhetők vissza.
Fentieknek megfelelően az étrend-kiegészítőket csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

4. Amennyiben Ön elállna a szerződéstől, elegendő írásban, elektronikus levélben jeleznie ezt a info@healthandyouth.hu címen. Elállási nyilatkozatát elküldheti a 1224 Budapest, Diótörő út 108. postacímre is.

5. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

6. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

7. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön, mint megrendelő viseli.

8. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön megfelelően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

9. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

V. REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

1. Panaszügyintézés: a Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait, panaszát, reklamációját az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Elektronikus levél: info@healthandyouth.hu
Posta: 1224 Budapest, Diótörő út 108.

2. A reklamációt a bejelentést követő 5 munkanapon belül kivizsgáljuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

3. Bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítésre kerül a vásárló neve, címe, valamint nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően a rögzítjük a szavatossági igényre adott választ. A jegyzőkönyvről az Ön kérésére tartós adathordozón másolatot biztosítunk. A jegyzőkönyvet a három évig megőrizzük.

4. Előfordulhat az is, hogy egy termék csomagolása a Webáruház tartalmának frissítését megelőzően megváltozik, és Ön ugyanazt a terméket más csomagolásban kapja meg. Ezen esetekben panaszát nem áll módunkban orvosolni, mert ez nem hibás teljesítés.

5. Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatónál magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

6. Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszát megteheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területileg illetékes felügyelőségein is, amelyek elérhetőségét itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

7. A termékek minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából kapcsolatosan az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Békéltető Testületeihez is fordulhat.

8. A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.

VI. KELLÉKSZAVATOSSÁG

1. A webáruház szavatossági felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

a.) Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

b.) Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

2. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

4. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Webáruházunkon keresztül vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

VII. TERMÉKSZAVATOSSÁG

1. Az Ön által megrendelt termék hibája esetén Ön – választása szerint – vagy a fent részletezett kellékszavatossági jogait vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

2. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

4. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével jogosultságát elveszti.

5. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

6. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
b. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
c. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

VIII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

2. A Honlap olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.