A kosár tartalma:

0 Ft

Általános Szerződési Feltételek
Health & Youth Kft.

(utolsó módosítás: 2018. április 5.)

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Health and Youth Kft. (továbbiakban: Szolgáltató, Vállalkozó) és a www.healthandyouth.hu oldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Vásárló, Fogyasztó, Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Jelen ÁSZF hatálya minden jogügyletre kiterjed, amely a Szolgáltató Honlapján történik Az ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: www.healthandyouth.hu/aszf

I. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

1. A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Health and Youth Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely és levelezési cím: 1224 Budapest, Diótörő út 108.
Cégjegyzékszám: 01 09 299000
Adószám: 25966213-2-43
Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elektronikus levelezési cím: info@healthandyouth.hu

2. A healthandyouth.hu internetes áruházban (a továbbiakban: Webáruház) történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3. A Webáruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják.

4. Jelen ÁSZF 2018. április 11. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és a Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vásárlót a Weboldalon történő közzététele útján értesíti.

5. A Honlapon feltüntetett árak bruttó árak, a csomagolás költségét és az ÁFÁ-t tartalmazzák. A vásárlásai során az Ön által a megrendelés véglegesítését megelőzően ellenőrzött és általunk visszaigazolt vételárat és szállítási költséget kell kifizetnie, egyéb fizetési kötelezettsége nem keletkezik, semmilyen más díjat nem számítunk fel.

6. A Webáruház a Magyarországról érkezett, illetve oda kézbesítendő megrendeléseket teljesíti. Ettől eltérő megrendelési igénye esetén forduljon hozzánk elektronikus levélben.

7. Jogviszonyunkra a 2013. évi V. Törvény (Ptk.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.

8. A szerződés nyelve: magyar.

II. VÁSÁRLÁS A HEALTHANDYOUTH.HU INTERNETES ÁRUHÁZBAN

1. A megjelenített termékek online módon a Webáruházon keresztül rendelhetőek meg.

2. A Webáruházban a termékek
a. egyrészt a “Termékek” főmenü alatt találhatók meg Kategóriákba sorolva,
b. másrészt közvetlen kereséssel találhatók meg. Keresni termék névre, valamint kulcsszavak szerint lehetséges.

3. Vásárlást regisztrált és nem regisztrált ügyfelek is kezdeményezhetnek.

4. A Webáruházban megvásárolható termékek fotói, jellemzői, adagolására vonatkozó információk, összetétele, a hatóanyagok az érintett termék termékoldalán kerülnek feltüntetésre. A termékek lényeges tulajdonságait a terméklapon elérhető, Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés – egészségügyi Intézethez (OGYÉI) mint szakhatósághoz bejelentett tájékoztató szöveg tartalmazza az étrend-kiegészítőkről szóló 37/2004. (IV. 26.) ESzCsM rendeletben foglaltaknak megfelelően.

5. Amennyiben bármely termékünkkel, annak minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban több információra van szüksége, kérjük, hogy írjon az info@healthandyouth.hu e-mail címre.

6. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák az ÁFA-t és a csomagolási költséget, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

7. Egyes termékek kedvező, akciós áron is elérhetők, ezt minden esetben külön megjelenítjük a Webáruház nyitóoldalán. Az akciós ajánlatok csak a megjelölt időszakokban, az egyes termékeknél meghatározott mennyiség, vagy a készlet erejéig érvényesek, kérjük, hogy megrendelésénél legyen erre figyelemmel.

8. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

III. A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF feltételeit megismerte. A regisztrációhoz az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is szükséges. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.

2. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. A regisztráció során lehetősége nyílik feliratkozni a Szolgáltató által kezelt direkt marketing célú üzenetküldésre (Hírlevélre). A Hírlevélre történő feliratkozás önkéntes.

4. Amennyiben a korábbi vásárlásai során már regisztrált a Webáruházban, e-mail cím és jelszó párossal beléphet és így a korábban megadott személyes adataival folytathatja a vásárlást.

5. A vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló valótlan, más nevében, más személyhez köthető adatokkal veszi igénybe szolgáltatásait.

6. Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

7. A megrendelési folyamat a vásárolni kívánt termék(ek) kosárba helyezésével kezdődik. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár” ikonra kattintva.

• a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszáma szabadon beállítható. A „törlés” ikon használatával a kosárba tett tétel kikerül a kosárból.
• a kosár tartalmának módosítását követően a “kosár frissítése” gombra kattintva az adatok aktualizálódnak.

8. A „Főoldal” gomb használatával visszatérhet az internetes áruházba és a kosár tartalmát újabb termékekkel egészítheti ki.

9. A vásárlás a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdeményezhető.

10. A vásárlás regisztráció nélkül is végrehajtható. Ebben az esetben a vásárláshoz a következő adatok megadása szükséges: név, e-mail cím, számlázási adatok.

11. Megrendelés lemondása emailben a kiszállítás előtt lehetséges az ugyfelszolgalat@healthandyouth.hu e-mail címen.

12. A számlázási adatokhoz a következő adatokra van szükség:

• Név (cégnév)
• E-mail cím: itt fogjuk értesíteni rendelésének állapotáról
• Telefonszám: szükség esetén rendelésével kapcsolatban itt tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot
• Cím (utca, házszám), város, irányítószám

13. A belépési felületen lehetősége van elfelejtett jelszavát megváltoztatni.

14. A vásárlási folyamat során (szállítási) módot választhat. A Webáruházban az alábbi szállítási módok érhetők el:

• GLS házhozszállítás az Ön által megadott címre
• GLS CsomagPont
• GLS Automata

15. A kézbesítés a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. mint közreműködő adatfeldolgozó bevonásával valósul meg.
16. A GLS Hungary szolgáltatásának feltételeit az alábbi linken elérhető Üzletszabályzat tartalmazza:
https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
A kiszállítás idejéről a vevő sms-ben értesítést kap.
Futárszolgálat elérhetőségei/telefonszámuk: +36 1 802 0265

Szállítási címként bármely magyarországi település címadatai megadhatók.

A GLS CsomagPont és CsomagAutomata keresővel tud tájékozódni az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyről.

Az áru megrendelésekor Ön választja ki, hogy csomagját a GLS futár szállítsa ki házhoz vagy GLS CsomagPontban, GLS CsomagAutomatában Ön veszi át csomagját. A házhoz szállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol biztosított a csomag átvétele.

A GLS CsomagAutomatából és CsomagPontban 5 nap áll rendelkezésére, hogy a csomagját átvegye.

A CsomagAutomatából történő átvételhez, szüksége lesz az SMS-ben, vagy e-mailben kapott kódszámra. A GLS csomagpontban történő átvételkor személyazonosságát igazoló arcképes igazolványt kell bemutatnia.

A számlázási adatokat a szállítási cím rögzítése után lehet megadni. Szállítási címnek olyan adatokat adjon meg, ahol valószínű, hogy át is tudja venni a megrendelt csomagot.

A megrendelés időpontjában hatályos kiszállítási díjakat a megrendelés folyamata során a Honlapon feltüntetjük.

Ingyenes szállítási díj alkalmazható abban az esetben, ha az áru összértéke meghaladja a bruttó 20.000,- Ft-ot.

17. Az internetes áruházban az alábbi fizetési módok közül választhat:

• Közvetlen banki átutalás
• Utánvétes fizetés – utólagos készpénzes vagy bankkártyás fizetés a futárnál
• SimplePay online bankkártyás fizetés – a fizetési tranzakció az OTP fizetési oldalán keresztül történik a megrendeléssel egyidejűleg.

18. A vásárlás befejezésekor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a megrendelés minden fontos adata összesítő képernyőn jelenik meg.
19. A vásárlási folyamat bármely fázisában lehetősége van, hogy az egyes előző menüpontokra visszalépjen, vagy vásárlását megszakítsa. A megrendelés leadása után a megrendelés tételeit, az átvételi és fizetési módot már nem módosíthatja.
20. Amennyiben Ön első alkalommal vásárol az internetes áruházban és a vásárlását megszakítja, megrendelést nem ad le, úgy az Ön által megadott adatok az adatbázisunkból törlésre kerülnek.
21. Amennyiben a Webáruházon keresztül, elektronikus úton megrendelést ad le, a Szolgáltató késedelem nélkül, de legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 1 órán belül visszaigazolást küld Önnek a megrendelése tudomásul vételéről és feldolgozásáról.

22. A visszaigazolt megrendeléseket belföldön általában a visszaigazolástól számított
1 munkanapon belül teljesítjük, amennyiben megrendelését az adott munkanapon 12 óráig elküldi részünkre. Amennyiben megrendelése adott munkanapon 12 óra után vagy munkaszüneti napon történik, megrendelése a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Amennyiben a megrendelés teljesítésére a fenti határidőben rajtunk kívül álló okból (ideiglenes készlethiány) nincs lehetőség, úgy erről, illetve a szállítás várható határidejéről soron kívül, elektronikus levélben és/vagy telefonon értesítjük. Ha a későbbi kiszállításra tekintettel a vásárlási szándéka már nem áll fenn, lehetősége van a megrendeléstől történő elállásra, ebben az esetben a teljes vételárat visszafizetjük.

23. A megrendelt termékek szállításra való átadásáról elektronikus levélben értesítést küldünk a kézbesítést megelőző napon. A pontos szállításról a kézbesítés napján GLS Hungary tájékoztatja az ügyfelet. Külön értesítést küldünk abban az esetben is, ha a megrendelt termékek a megjelölt átvételi ponton személyesen átvehetők.

24. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A csomagot köteles kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

IV. AZ ELÁLLÁS JOGA

1. Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt elállási jog csak azon vásárlókat illet meg, akik a Ptk. szerint fogyasztónak minősülnek. A Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontja szerint „fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.”

2. Amennyiben Ön bármely okból meggondolja magát, a szerződéstől elállhat, azaz a szerződést a megkötés napjára visszamenő hatállyal megszüntetheti. Az elállási jogát a megrendelt termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül, indokolás nélkül gyakorolhatja. Ön akkor gyakorolja határidőben az elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nekünk elállási nyilatkozatát.

3. Tájékoztatjuk, hogy a Webáruházunkban kapható termékek jelentős része olyan zárt csomagolású termékeknek minősülnek, amelyek tekintetében 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) e) pontja alapján – egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontást követően – nem gyakorolhatja elállási jogát, azok nem küldhetők vissza.
Fentieknek megfelelően az étrend-kiegészítőket csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

4. Amennyiben Ön elállna a szerződéstől, elegendő írásban, elektronikus levélben jeleznie ezt a info@healthandyouth.hu címen. Elállási nyilatkozatát elküldheti a 1224 Budapest, Diótörő út 108. postacímre is.

5. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

6. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

7. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön, mint megrendelő viseli.

8. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön megfelelően nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

9. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

V. REKLAMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

1. Panaszügyintézés: a Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait, panaszát, reklamációját az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Elektronikus levél: info@healthandyouth.hu
Posta: 1224 Budapest, Diótörő út 108.

2. A reklamációt a bejelentést követő 5 munkanapon belül kivizsgáljuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

3. Bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítésre kerül a vásárló neve, címe, valamint nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően a rögzítjük a szavatossági igényre adott választ. A jegyzőkönyvről az Ön kérésére tartós adathordozón másolatot biztosítunk. A jegyzőkönyvet a három évig megőrizzük.

4. Előfordulhat az is, hogy egy termék csomagolása a Webáruház tartalmának frissítését megelőzően megváltozik, és Ön ugyanazt a terméket más csomagolásban kapja meg. Ezen esetekben panaszát nem áll módunkban orvosolni, mert ez nem hibás teljesítés.

5. Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltatónál magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

6. Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszát megteheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területileg illetékes felügyelőségein is, amelyek elérhetőségét itt találja:
http://www.nfh.hu/teruleti A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

7. A termékek minőségével, a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából kapcsolatosan az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Békéltető Testületeihez is fordulhat.

8. A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.

VI. KELLÉKSZAVATOSSÁG

1. A webáruház szavatossági felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

a.) Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

b.) Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

2. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

4. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Webáruházunkon keresztül vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

VII. TERMÉKSZAVATOSSÁG

1. Az Ön által megrendelt termék hibája esetén Ön – választása szerint – vagy a fent részletezett kellékszavatossági jogait vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

2. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

4. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével jogosultságát elveszti.

5. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

6. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
b. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
c. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

VIII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

1. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

2. A Honlap olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Additionally, paste this code immediately after the opening tag: